Sejak akhir-akhir ini, kita banyak mendengar perkhidmatan pemindahan fail yang boleh di akses dengan menggunakan smartphone dengan mudah. Jadi di sini terdapat 10 perkhidmatan terbaik berkenaan permindahan fail yang ada dalam laman sesawang.



10. Skydrive


SkyDrive tidak mempunyai banyak ciri-ciri yang boleh kita gunakan. 




9. Minus


Ini adalah perkhidmatan yang menyeronokkan, tetapi lebih menjurus ke arah penggunaan yang mudah, sosial daripada peringkat profesional perkongsian fail. Pengguna boleh mendaftar melalui Facebook dan akaun Twitter, dan pertukaran fail sosial ditekankan.





8. Box


Ini adalah alat percuma untuk membantu menganjurkan pautan fail, sama ada secara individu atau dalam folder. Kerana perkhidmatan yang disediakan adalah percuma, ia hanya akan memindahkan pautan muat turun, dan bukannya fail langsung.




7. Yousendit

Ini adalah salah satu perkhidmatan yang lebih pelbagai, di tahap yang berbeza YouSendit menawarkan keupayaan yang berbeza. Versi yang percuma hanya hampir menyerupai fungsi dropbox yang asas, manakala yang lebih tinggi, versi berbayar menawarkan beberapa ciri-ciri canggih baik.




6. Rapidshare


Ini adalah alat yang lebih baik untuk pengedaran daripada muat turun, tetapi anda tidak dibenarkan untuk memuat naik dan menyimpan fail besar untuk diagihkan kepada orang ramai. Selain itu, ada yang menyeronokkan "RapidSave" ciri-ciri yang membolehkan anda untuk ikatan beberapa fail sebagai satu item simpanan.





5. Google Drive

Perkhidmatan perkongsian fail yang agak standard ini adalah cara mudah untuk anda mengongsikan fail dengan kenalan anda. Jika anda, seperti ramai orang, menyusun rakan-rakan dan rangkaian anda melalui Google, ini mungkin menjadikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.




4. ShareFile

Ini adalah perkhidmatan yang berbayar, dan boleh digunakan terutamanya dalam persekitaran perniagaan. Walau bagaimanapun, Sharefile mempunyai faedah yang: 10 GB keupayaan, widget desktop, dan keupayaan untuk menetapkan tarikh untuk tamat fail anda.




3. SugarSync


Ini adalah perkhidmatan yang cukup bijak, terima kasih kepada "Briefcase Magic". Pada asasnya, beg bimbit adalah folder dalam folder dokumen-dokumen anda, dan jika anda menyimpan item di sana, maka ia secara automatik disegerakkan ke setiap peranti anda menggunakan akaun SugarSync anda.





2. MediaFire


Ini adalah perkhidmatan yang teratur untuk jumlah yang fail besar. Kelemahannya adalah bahawa sistem itu hanya menyokong fail individu di bawah 200 MB. Positif yang dibina dalam perlindungan anti-virus, keserasian dengan perkhidmatan seperti Outlook untuk kawan, dan interface yang mudah.





1. Dropbox


Ini adalah pilihan yang popular untuk perkhidmatan perkongsian fail dalam talian yang paling mudah dan mampu. Perkhidmatan ini membolehkan bawa dan simpian file dalam folder dengan mudah, dan folder "Awam" membolehkan sambungan terus ke laman web (bukannya skrin download). Persaingan semakin sengit, tetapi Dropbox kekal sebagai standard.

Sekian, coretan dari : Anda memang Terbaik

Post a Comment

 
Top