Syarikat penerbitan UK T3 telah mengeluarkan video baru-baru ini yang menggambarkan bagaimana rekabentuk iPhone 6 pada masa akan datang. Apple menggunakan paparan gaya Balutan. Menurut dokumen pemfailan yang telah dikemukakan oleh Apple pada bulan lepas, telefon pintar masa depan itu akan menggunakan paparan melengkung / curam yang akan membaluti seluruh tubuh telefon bimbit berkenaan.




Pada ketika ini, hanya Apple lebih mengetahui rupa dan reka bentuk iPhone masa depan tetapi T3, dalam konsep mereka, tidak membesar-besarkan perkara ini. Mungkin jugak rahsia yang bakal memberi surprise kepada umum.


Video ini menunjukkan bahawa Apple akan mempertimbangkan menggunakan resolusi 1615 x 1800 piksel jika ia menggunakan paparan Sampul. Sebuah kamera kedua di hadapan akan mempunyai 2 megapixel sensor kamera dapat  Facetime video HD semasa sesi chat serta sokongan NFC dan penyambung Lampu baru.

T3 percaya IOS kini boleh menawarkan fungsi pelbagai tugas. Dalam video demo mereka, iPhone 6 memainkan video pada satu skrin ketika menjalankan aplikasi e-mel pada yang lain. Untuk aplikasi permainan, kawalan mungkin terletak pada skrin lain semasa permainan sebenar yang berlaku di hadapan. Saya tidak tahu sama ada pemain akan gembira dengan persediaan ini kerana ia mungkin kelihatan sangat tidak selesa.

Setakat ini, semua conceptualizations yang telah kita lihat, konsep T3 adalah sedikit hampir kepada realiti. Tetapi sekali lagi, Apple melekat pada tradisi menjaga segala rahsia sebelum pelancaran rasminya. Jadi ini akan kekal sehingga konsep Apple memutuskan untuk menggunakan reka bentuk itu, yang tidak mungkin.

Sekian, coretan dari : Anda memang Terbaik

Post a Comment

 
Top