Anime ialah sebuah filem atau pun cerita yang telah dikeluarkan oleh syarikat dari Jepun. Sebagai filem biasa, anime mempunyai pelbagai genre, oleh itu anda pasti mencari sesuatu yang anda akan suka. Kami akan list laman di mana anda boleh melihat dan memuat turun anime secara percuma.



1. AnimeFreak


Animefreak adalah sebuah laman web yang sangat popular di kalangan peminat anime setia. Laman web ini mengandungi banyak senarai siri dan filem diletakkan dalam susunan abjad. Walau bagaimanapun, anda juga boleh melayari filem-filem anime melalui genre, menyemak episod terbaru dan video yang paling popular. Majoriti video disediakan dalam bahasa Jepun dengan sarikata Bahasa Inggeris. Jika anda boleh bercakap Jepun dengan baik, anda boleh dengan mudah boleh mematikan sarikata Bahasa Inggeris atau menggunakan orang-orang Jepun di mana boleh didapati dengan menggunakan butang "T 'dalam pemain.



2. Anilinkz


Anilinkz juga mempunyai banyak video mengikut keinginan anda. Anda boleh menyemak anime baru untuk menonton dalam "Movies" atau "Kartun". Dalam kes anda tidak tahu apa yang anda mahu, pergi ke bahagian "rawak" dan cuba mana-mana video laman web yang akan ditawarkan kepada anda. Melanggan episod terbaru berterusan dan tidak terlepas siri kegemaran anda. Anilinkz juga mempunyai forum di mana anda boleh berhubung dengan peminat anime lain, membaca berita terkini dan meminta apa-apa soalan yang berkaitan.



3. Anime44


Walaupun reka bentuk mudah, Anime44 diberikan tempat 3d dalam Roundup ini kerana koleksinya banyak dengan manga dan video anime. Pergi ke laman web, terbuka "senarai Lain-lain" dan mula melayari untuk pelbagai filem. Jika anda tidak ingat tajuk keseluruhan filem, anda boleh menaip perkataan yang anda ingat dalam medan carian. Laman web ini akan menyediakan dengan semua hasil yang sepadan dengan perkataan. Anda juga boleh menyemak bahagian seperti yang berterusan, baru-baru ini, baru, selesai.



4. Animeshippuden


Animeshippuuden juga terkenal di kalangan anime dan manga amatur. Ditambah daripada laman web ini adalah "yang paling views" dan "paling suka Facebook" senarai ranking yang membolehkan pengguna untuk memeriksa yang mana satu laman web video mendapat titik tertinggi. Oleh itu, anda boleh memulakan carian anda untuk pengalaman anime baru betul dari video ini. Seperti semua laman sebelumnya, Animeshippuuden menyediakan pengguna dengan senarai semua video dan genre ia menjadi tuan rumah. Selain itu, anda boleh memasuki bahagian Dub dan menonton anime kegemaran anda dalam bahasa Inggeris.



5. Animehere


Laman web ini kelihatan agak comel dan mengandungi banyak video dan manga untuk menikmati masa lapang anda. Semak Anime Top untuk melihat filem-filem terbaik atau melayari "2013 Lain-lain" untuk yang terbaru. Pilih anime oleh genre, dengan nama atau tahun. 

Sekian, coretan dari : Anda memang Terbaik

Post a Comment

 
Top