Tahukah anda bahawa kedudukan tidur anda boleh memberitahu banyak perkara mengenai hubungan anda? Masalahnya, dalam tidur anda, anda tidak boleh meniru atau menyenyorokan emosi anda. Perasaan separuh sedar anda dan sikap berada di permukaan apabila anda tidur. Itulah sebabnya anda perlu memberi perhatian kepada kedudukan tidur dan pasangan anda anda untuk mengetahui dengan lebih dalam pasal pasangan anda....

Sex expert Tracy Cox berpendapat bahawa anda lebih dekat dengan pasangan anda ketika tidur dan mampu membuatkan hubungan anda menjadi lebih kuat. Berikut adalah beberapa makna sebenar mengenai tidur. Dan ia adalah masa yang sangat sesuai untuk mengetahui ciri-ciri pasangan anda.

Posisi “Touching” 


Tidak kira apa kedudukan anda pilih untuk tidur, tetapi jika anda dan pasagan tidur dalam keaadaan berpegangan tangan atau  posisi "Touching", ia ini bermakna anda adalah pencinta yang setia. Anda mengambil berat antara satu sama lain dan sentiasa mengambil tahu berkenaan si Dia,24/7. 

Terdapat boleh beberapa kedudukan lain yang boleh anda ketahui, antaranya ialah:


  • Jika lengan pasangan anda memeluk anda itu bererti dia angkuh, berusaha untuk menguasai dan dengan cara yang, mengawal anda.

  • Jika tangan-Nya di antara pinggul anda atau di bawah lengan anda - ia bermaksud keinginanya untuk bergantung kepada anda, cari sokongan, pergantungan dan ketidakupayaan untuk berusaha hidup sendiri.

  • Jika dia menyentuh anda dengan bahagian lain dalam badan - tumit, lutut, jari kaki - ia bermakna dia malu dan takut untuk menjadi terlalu mendesak.

  • Jika anda sedang menyentuh dengan puntung anda daripada yang anda mempunyai hubungan yang lebih ketat tetapi tidak fokus, yang merupakan tanda saling menghormati dan kebebasan dalam hubungan.


Post a Comment

 
Top