Bulan Mac dah call Astro punya customer service dan dah settlekan amount outstanding dan bagitau nak terminate service Astro.
Bulan April boleh pulak dia hantar invoice untuk reconnecting fees.
Aku buat diam.

Bulan Mei dia hantar invoice lagi, ada amaun tertunggak RM21.20. Aku malas nak layan.
Aku diam lagi.
Bulan Jun dia hantar sms kalau tak bayar Astro akan refer kes aku kpd agen pemungut hutang. Nak bagi nama kat CTOS utk blacklist bagai...
Macamla aku heran...
Bulan Julai Agensi Pemungut Hutang call tepon. Nasib baik la aku install App True Caller...So boleh nampak siapa syarikat pemilik no telefon tu...tak ada le aku angkat
Tapi ni dah lebihhhh...
Maka tak ada cara lain...kena le aku report kat SKMM. Dah terang-terang aku cakap aku nak terminate akaun Astro. Yang ko gatal nak caj aku reconnecting fees kenapa HANATTTT? Pagi report kul 9, kul 11 dah menggagau tepon aku mintak mahap apa bagai la....agent collection x ada access info la...
So, kengkawan...kalau ASTRO buat hal dgn korang report je kat SKMM....website dia
Tu je ubatnyaaaa...
p/s: No telefon Customer Service Astro untuk terminate akaun ialah 03-95433838
Credit to FB: Keyser Soze

Post a Comment

 
Top